U ime obitelji

Index.hr prvo tvrdio da U ime obitelji dobiva stotine tisuća eura, a onda promijenio naslov

Index.hr prvo tvrdio da U ime obitelji dobiva stotine tisuća eura, a onda promijenio naslov

“WikiLeaks: Španjolski desničari davali stotine tisuća eura udruzi Željke Markić” – naslov je kojim je Index.hr tijekom večeri ponovno krenuo u blaćenje udruge U ime obitelji i njezine izvršne direktorice Željke Markić pozivajući se na dokumente koje je objavio Wikileaks, njih 17.000, koje su hakeri ukrali sa privatnog kompjutera. Vrlo brzo shvatili su da je naslov potpuno netočan, pa ga promijenili u “WikiLeaks: Španjolski desničari davali novac udruzi Željke Markić i njenim ljudima”.

No, Google sve pamti, pa je prvobitni naslov ostao spremljen u privremenu memoriju.

Novinar Index.hr-a, čiji je osnivač Matija Babić, Ilko Ćimić, u članku donosi isječak iz jednog od 17 tisuća dokumenata koji pripadaju udrugama iz Španjolske, HazteOiru i CitizenGO-u, pod zajedničkim naslovom Mreža netolerancije (The Intolerance Network), a koji je objavio Wikileaks.

>Koalicija s Možemo se na izborima oglašavala na radijskoj stanici čiji je suvlasnik Emil Tedeschi

>Atlantic Grupa i Tedeschi osobno financirali su Zakladu Solidarna – među čijim su osnivačima glavni ljudi iz Možemo

> Mlinarić podnio kaznenu prijavu protiv Tomaševića zbog nezakonitog financiranja iz inozemstva

> Je li istina da je Tomislav Tomašević bio konzultant u 40 zemalja?

> Šola: Sorosev zec iz šešira Tomašević ispalio da će vratiti Trg maršala Tita

Iko Ćimić donosi tako “dokaze”, popis uplata koje je CitizenGo izvršio na račun udruge U ime obitelji 2015. godine: 800,8 EUR-a, pa 300, pa 600 i onda 700. Ovaj iznos od ukupno  2404,8 odnosno ca 18 000 HRK Index koristi za tvrdnju kako je djelovanje U ime obitelji “uvezeno iz inozemstva” – osobito govoreći o referendum o braku koji je održan 2013. godine te referendumskim inicijativama za promjenu izbornog sustava kojima su prikupljeni potpisi u dva navrata – 2014. i 2018 godine. Pa ako je i od Indexa – previše je. Svoj prvi naslov, da UiO, koji nazivaju “udruga Željke Markić” dobiva  stotine tisuća eura – potkrijepili su  isječkom brojki koje predstavljaju iznose “skinute” s računa  ( -800, pa -300…) i ionda stanje računa – 96,615; 153,491,98; 52.838,50. Pa su onda Indexovci zbrojili nekoliko stanja računa i proglasili to “stotinama tisuća eura koje prima udruga Željke Markić”.  U drugom su naslovu odustali od tvrdnje o stotinama tisuća eura, ali su ostali na neodređenoj količini novca koji “dobivaju ljudi Željke Markić”.

Zanimljivo je kako je Index.hr na temelju dokumenata povezanih s hakerskim napadom na direktora CitizenGo-a g. Arsuagu iz 2017. godine, reciklirajući stare dokumente, iskonstruirao priču o “uvezenoj konzervativnoj revoluciji” upravo u okolnostima u kojima je na vlasti u Zagrebu politička stranka Možemo koja je proizašla iz udruga koje su stvarno financirane stotinama i stotinama tisuća eura iz inozemstva. Narod.hr u više je navrata pisao o toj vrsti posrednog financiranja političke stranke Možemo od Georga Sorosa i političke zaklade njemačke ekstremno lijeve stranke Die Linke (1.2.3., i 4.).

U nastavku donosimo i odgovor međunarodne organizacije CitizenGo Index.hr-u u kojem se između ostalog navodi i tužbe koje je udruga podnijela protiv medija koji o njoj iznose laži te se koriste ukradenim dokumentima.

“Prije nekoliko dana tih 17.000 dokumenata podijeljeno je s četiri online medija: njemačkim TAZ-om, talijanskim Il Fatto Quotidianom, meksičkom Contralíneaom i španjolskim Públicom. Ovi mediji objavili su tekstove koji sadrže podatke iz ukradenih dokumenata koje je objavio Wikileaks.

(…)

Stoga vas pozivamo da se suzdržite od korištenja ili širenja informacija koje proizlaze iz hakiranih dokumenata koje Wikileaks sad objavljuje jer bi njihovo širenje, nakon što ste saznali za njihovo kriminalno podrijetlo, moglo predstavljati pravni prekršaj s vaše strane. Također, izvor informacija koji ste koristili nije pouzdan jer, iako ima mnogo ukradenih podataka (stoga ih nije bilo moguće sve pregledati), HazteOir.org i CitizenGO svjesni su izmjena nekih sadržaja i njihovog izvlačenja iz konteksta.

(…)

Hakerski napad 2017., Wikileaksovo objavljivanje ukradenih dokumenata 2021. godine i gore navedeni tekstovi dio su klevetničke kampanje protiv svih koji se zalažu za zaštitu prava na život, zaštitu obitelji i za kršćane u cijelom svijetu. Osuđujemo vaše nezakonite radnje i vaše napade na slobodu govora. Zbog toga tražimo od vas da uklonite/povučete sa svoje web stranice sve tekstove koji se odnose na sadržaj hakiranih dokumenata (koje je objavio Wikileaks)”, stoji u odgovoru koji su dobili, u kojem se na kraju navodi da će se u slučaju objave članka razmotriti “mogućnosti pokretanja odgovarajućih pravnih radnji” i navode odluke španjolskog suda prema kojima bi prikupljanje i širenje hakiranih dokumenata i/ili njihovog sadržaja mogli biti zločin prema nekoliko članaka španjolskog Kaznenog zakona.

Izvor: narod.hr